Onze complete agenda van 2024

16 april 2024

- Donderdag 9 mei: Tennis tegen de Voetbal: T.V. de Molen neemt het op tegen N.B.S.V.V.. Kom langs en beleef een gezellige middag op ons tennispark. De organisatie ligt in handen van Mirjam van Dalen.

- Zaterdag 8 juni: Roland Garros Toernooi: Geniet van het jaarlijkse Roland Garros Toernooi, met spannende wedstrijden in Franse sfeer.

- Zaterdag 29 juni: Ouder-kind toernooi: Ouders/verzorgers spelen samen met hun kinderen. Opgeven kan bij Natasja

- Zaterdagavond 29 juni: Eerste editie van "T.V. de Molen in Concert": Fanfareorkest de Volharding verzorgt een zomers concert bij ons op de club. Iedereen is van harte welkom.

- Vanaf 24 augustus tot en met 1 september: Ons Open Toernooi vindt plaats, met op zaterdag 31 augustus een demonstratiewedstrijd van niemand minder dan Michaëlla Krajicek.

- Zaterdag 19 oktober: Jaarlijks Braadworstentoernooi. Inschrijven kan bij Sonja en Conchita.

- Zaterdag 26 oktober: Filmavond voor de jeugd. We zijn nog op zoek naar extra vrijwilligers voor deze avond. Bel Natasja Donsen

- Zondag 10 november: Gezellige Mosselavond. Als je geen mosselen lust, geef dit dan tijdig door aan Jan van den Berg.

- Vrijdagavond 13 december: Jaarlijkse Kerstklaverjas. Opgeven kan bij Mirjam van Dalen.

* Elke week het hele jaar door zijn er Tos momenten waar je zonder op te geven aan mee kan doen.

- Zondagochtend tussen 9:00u en 12:00u Vroege Vogels

- Woendagochtend tussen 9;00u en 12:00u Koffietennis

- Woensdagavond tussen 18:30u en 19:30u Racket Wissel Molen talenten (neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee als introducé)

- Woensdagavond tussen 19:30u en 23:00u Racket Wissel Champions

Nieuwscategorieën Activiteiten

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

Telefoon