🎾 Open Toernooi Nieuw-Beijerland - 🎾 4e Tennis Tuning Open 🎾 Week 35 🎾Tennistoernooi

🎾 Het is zover! Het 4e Tennis Tuning Open is online en de inschrijving is geopend! 🥳 Na het enorme succes van vorig jaar, dat ons zelfs een nominatie opleverde voor Toernooi van het Jaar 2023, zijn we ontzettend enthousiast om dit jaar weer een fantastisch evenement neer te zetten! Verwacht een week vol spannende tenniswedstrijden, maar dat is nog niet alles! We hebben ook diverse thema-avonden gepland, leuke activiteiten voor de kids, een knallende feestavond met Coverband Bonk 🎸 en als absolute hoogtepunt een spectaculaire demowedstrijd op zaterdag 31 augustus, met niemand minder dan Michaella Krajicek! 🤩 Dit mag je absoluut niet missen! Schrijf je vandaag nog in en kom in week 35 naar TV de Molen in Nieuw-Beijerland voor een week vol tennisplezier en entertainment! 🎉🎾 Inschrijven kan via deze link: