Klik HIER voor het inschrijfformulier!

Lidmaatschap Bedrag per jaar Bedrag per maand
Senior lid met bardienst  € 171,50 * € 19,05
Senior lid zonder bardienst € 260,-   * € 28,89
Junior lid € 93,50     * € 10,39
Studerend lid met bardienst € 125,-  * € 13,89
Zomerlid € 82,50
Competitielid € 43,50
Proeflid senior/studerend € 57,-
Proeflid junior € 33,-

Voorwaarden:

• Je bent senior indien je op 1 januari 17 jaar of ouder bent.
  • Je bent junior indien je op 1 januari jonger bent dan 17 jaar.
  • Je bent studerend lid indien je op 1 januari 17 jaar of ouder bent en volledig dagonderwijs volgt. Een kopie van OV jaarkaart of bewijs van inschrijving bij onderwijsinstelling bijvoegen en/of verstrekken aan de ledenadministratie.
  • Voor de bedragen met een * krijgt u bij betaling voor 1 april € 10,- korting.
  • Een lidmaatschap (met uitzondering van Proeflidmaatschap en zomerlidmaatschap) loopt van 1 januari (of vanaf aanmelding lidmaatschap) t/m 31 december van enig jaar en wordt automatisch met een jaar verlengd, tenzij de schriftelijke opzegging vóór 31 december in het voorgaande jaar is ontvangen.
  • De bedragen per maand zijn vastgesteld om te bepalen hoeveel de contributie bedraagt indien men in de loop van het jaar lid wordt. De bedragen per maand zijn vastgesteld op basis van 9 maanden actief lidmaatschap van 1 april t/m 31 december.
  • Voor het draaien van een bardienst dient u in bezit te zijn van het IVA (Instructie Verantwoord Alcohol schenken) certificaat. Indien u niet over het certificaat beschikt geldt voor senioren het contributiebedrag voor lidmaatschap zonder bardienst.

• Zomerlidmaatschap:
    ➢ Loopt van 1 juni tot 1 oktober
    ➢ Je kunt Open Toernooien op andere verenigingen spelen
    ➢ Geen opzegging nodig

• Competitielidmaatschap:
    ➢ Alleen voor competitie spelen
    ➢ Niet vrij tennissen en niet lessen
    ➢ Je bent KNLTB lid bij een andere tennisvereniging
    ➢ Geen opzegging nodig

• Proeflidmaatschap:
    ➢ Duurt drie maanden
    ➢ Doel is kennis te maken met tennis en met TV de Molen
    ➢ Geen KNLTB lid
    ➢ Geen inschrijfgeld
    ➢ Er kan eenmalig gebruik worden gemaakt van het proeflidmaatschap
    ➢ Automatische omzetting naar regulier lidmaatschap, tenzij opzegging voor het einde van de 3 maandsperiode

• Gezinskorting:
    ➢ (Tenmiste) één ouder is seniorlid
    ➢ Tweede en volgende junior lid binnen het gezin krijgt 20% korting

• Inschrijfgeld nieuw regulier lid senior € 10,-
  • Inschrijfgeld nieuw regulier lid studerend of junior € 5,-

Huishoudelijk reglement en Privacy verklaring
Ieder lid is verplicht kennis te nemen van het huishoudelijk reglement en gaat akkoord met de privacy verklaring van T.V. de Molen. Deze zijn te vinden op deze website. Leden krijgen per e-mail nieuws en notificaties van T.V. de Molen toegestuurd, maar krijgen op ieder moment de mogelijkheid om aan te geven geen/bepaalde e-mail meer te willen ontvangen.

Om lid te worden hoef je alleen maar even het inschrijfformulier in te vullen.

Na aanmelding ontvangt u binnen 1 week een e-mail van de ledenadministratie met praktische informatie.