Baan afhangen

Het is verplicht is om via de KNLTB ClubApp een baan af te hangen. Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe je dit kunt doen.

1. Download de app: KNLTB ClubApp vanuit de Google Play Store Store of App Store

2. Open de app nadat deze geïnstalleerd is en zoek naar T.V. de Molen:

3. Log in met je Clubnummer of Bondsnummer. Dit zijn dezelfde gegevens als waarmee je inlogt in het ledenportaal op de website van T.V. de Molen.
Als je deze niet meer weet, druk dan op "Wachtwoord vergeten" en doorloop de stappen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je bondsnummer staat op je KNLTB-pas. Mocht je deze gegevens ook niet meer weten, stuur dan een mailtje naar [email protected], dan sturen wij een nieuw wachtwoord dat hoort bij je Clubnummer.

4. In dit scherm komen de baanreservingen te staan die door of met jou zijn geboekt.
Druk onder in het scherm op "Baan reserveren" of op de tennisbal met "Spelen".

5. Selecteer op het groene vlak dat het dichtst bij de datum en tijd ligt die je wilt reserveren. De exacte starttijd zullen we in een volgend scherm aanpassen. Wil je een andere datum dan die van vandaag? Klik dan rechtsboven op het kalender icoon en kies daar voor welke datum je wilt reserveren. Dit kan tot maximaal 7 dagen vooruit.

6. Voeg toe met wie je gaat spelen en op welke tijd je de reservering wil beginnen.

Het is verplicht om diegene met wie je speelt toe te voegen aan de reservering. Klik daarvoor op het + teken naast "Speler toevoegen". Zoek diegene op naam op, enkel de ledenlijst van T.V. de Molen komt als zoekresultaat naar voren.
Klik vervolgens op "Speler toevoegen". Je tennismaatje is toegevoegd aan de reservering.

Pas vervolgens de begintijd aan. De eindtijd veranderd automatisch. Voor een enkelspel geldt een maximale duur van 60 minuten.

Als alles naar wens is en de reservering klopt. Klik dan op "Reserveren".

7. Je krijgt de melding dat de reservering geslaagd is. Je tennismaatje krijgt hiervan bericht per e-mail. Vlak voor aanvang van de reservering ontvangen jullie ook een herinnering van de reservering.

8. De reservering staat nu ingepland in je tijdlijn wanneer je de app opent of wanneer je klikt op "Home".

Mocht bovenstaande niet lukken en loop je tegen problemen aan? Neem dan contact op met:

• Bart Deijkers: 06-26123161
  • Michel de Jong: 06-12344676

9. Probeer zo gunstig mogelijk af te hangen zodat er voor of na jullie wedstrijd ook nog iemand kan tennissen.

10. Mocht je tennisafspraak niet doorgaan, haal dan zo spoedig mogelijk je reservering eruit zodat iemand anders om die tijd nog kan tennissen.