Tennis Tuning Academy

Beste leden van TV De Molen,

Mijn naam is Timo van Driel. Al jaren is tennis mijn grootste passie en ik ben ontzettend blij dat ik van mijn hobby mijn beroep heb kunnen maken. Zelf speel ik op Dash’35 en CC in Dordrecht.

Ik woon in Dordrecht samen met Renee. In juli 2016 zijn wij getrouwd. Wij hebben drie honden samen, Niila, Noortje en Mip. Toen ik twaalf jaar was ben ik begonnen met rackets bespannen, omdat ik zelf regelmatig een bespanning kapot sloeg. Op een gegeven moment vond ik het zo interessant, dat ik zelf een bespanmachine heb gekocht. Daarna kwam van het een het ander. Steeds vaker snaren proberen, bespannen voor anderen en uiteindelijk een weg gevonden in mijn dagelijkse werkzaamheden.

Inmiddels hebben wij onze eigen tenniswinkel op Voorstraat 45 te Dordrecht en een tennisschool: Tennis Tuning Academy. Mijn passie voor lesgeven is onverminderd terug na een tijdje niet op de baan te hebben gestaan. Ik ben blij en trots dat ik na bijna 10 jaar weer les mag komen geven op TV De Molen. Ik hoop veel bekende en nieuwe gezichten op de baan te verwelkomen!

Kijk op tennistuning.nl/tennisles voor meer informatie en inschrijfmogelijkheden.

Tot snel!

Timo van Driel