Roland Garros Toernooi

Clubhuis T.V. de Molen (Baan 2, Elly van Dalen Baan, Deugro Baan, Baan 1)
8-6-2024 11:00 - 8-6-2024 20:30
Bart Deijkers, Claire van den Berg

Beste tennisvrienden,

Zaterdag 8 juni staat ons jaarlijkse Roland Garros Toernooi voor de deur! Deze dag belooft een waar spektakel te worden, met de finale van Roland Garros Paris en een sfeer die doordrenkt is van Franse gezelligheid.

Op deze dag zullen 24 koppels strijden voor een plek in de Grande Finale, die geleid wordt door een team van scheidsrechter en ballenjongens en -meisjes. Het wordt een dag vol intensieve wedstrijden en onvergetelijke momenten op de baan.

Wil je deelnemen? Er zijn nog enkele plekken beschikbaar, dus schrijf je snel in voordat het te laat is! Maar zelfs als je te laat bent om je in te schrijven, ben je van harte welkom om als toeschouwer te komen genieten van de wedstrijden en van onze heerlijke brunch en barbecue.

Mis dit niet en beleef samen met ons een fantastische dag vol tennisplezier en Franse flair!