Tennis Tuning Molen Toernooi

Clubhuis T.V. de Molen (Baan 2, Elly van Dalen Baan, Deugro Baan, Baan 1)
28-8-2020 12:00 - 30-8-2020 23:00
Piet Barendregt, Rob Boender, Aad Struijk, Lou Struijk, Jan Verkade

Op vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 augustus spelen we een toernooi voor eigen leden. Dit komt in de plaats van ons Open Toernooi.

Met elkaar gaan we het Tennis Tuning Molentoernooi spelen:
- In poules
- Streven is 3 wedstrijden per deelnemer per onderdeel
- We spelen op tijd (streven is 1 uur speeltijd) met begin- en eindsignaal
- Game wordt na eindsignaal niet afgespeeld
- Onderdelen: Damesdubbel. Gemengd dubbel en Herendubbel
- Individuele inschrijving
- We spelen niet in vaste koppels
- Maximaal 2 onderdelen
- Geen verhinderingen op zaterdag en zondag
- Inschrijfgeld ā‚¬ 5,-

Op dit lang weekendtoernooi kunnen we kennismaken met onze nieuwe tennisleraar Timo van Driel van Tennis Tuning. U kunt met hem uiteraard afspraken maken over het volgen van tennislessen. Tevens verzorgt Timo in dit weekend een gratis tennisclinic.

Kortom: SCHRIJF IN
De wedstrijdleiding stelt de poules samen, verzorgt de wedstrijdballen, int het inschrijfgeld en laat u weten, wanneer u uw wedstrijd(en) gaat spelen. De keukencommissie verzorgt de hapjes en de drankjes.

Samen zorgen we voor de gezelligheid en de veiligheid. Het opvolgen van de Richtlijnen spreekt voor zich. Gewoon de 1,5 M, handen wassen met zeep en hoesten in uw elleboog. Iedereen is verantwoordelijk voor eigen veiligheid en zeker ook voor de veiligheid van de
ander.

Als club gaan we zo goed als kan u het zo makkelijk mogelijk maken om die richtlijnen te kunnen opvolgen. Zeker als het gaat om afstand en hygiƫnemaatregelen.

Inschrijven kan door je gegevens door te sturen naar [email protected] of door in de KNLTB.ClubApp te klikken op Club, dan Agenda en in het Tennis Tuning Molen Toernooi evenement te klikken op "Inschrijven".

Vragen?

Telefoon