Onze gehele agenda overzichtelijk op een rijtje

Clubhuis T.V. de Molen
10-2-2024 19:30 - 13-12-2024 23:00
Claire van den Berg, Conchita Bestebreur, Joost Bijholt, Arjan Boer, Hugo Bongers, Bob Brussen, Mirjam van Dalen, Bart Deijkers, Natasja Donsen, Sonja Hollemans, Ruud Hoogenboom, Michel de Jong

Maak nu aantekeningen van alle activiteiten van TV de Molen in je agenda, zodat je geen dubbele afspraken maakt tijdens de leukste evenementen die onze vereniging voor jou organiseert.

Hier zijn de activiteiten van TV de Molen in volgorde van datum:

- Zaterdag 10 februari: Pubquiz avond: Een avond vol vragen en gezelligheid, waar traditiegetrouw nog lang over nagepraat wordt. Heb je deze activiteit gemist? Geef je dan snel op met een team van maximaal 6 personen, zodat je in 2025 deze niet gaat missen omdat deze avond altijd snel vol zit. Opgeven kan bij Ruud Hoogenboom en Bob Brussen.

- Zaterdag 24 Maart: Openingstoernooi: Tijdens het eerste Tennistoernooi van het jaar spelen wij niet alleen tegen elkaar, maar ook tegen de elementen, afsluiting is altijd met heerlijke hamburgers. Organisatie is in handen van Son&Con

- Donderdag 9 mei: Tennis tegen de Voetbal: T.V. de Molen neemt het op tegen N.B.S.V.V.. Kom langs en beleef een gezellige middag op ons tennispark. De organisatie ligt in handen van Mirjam van Dalen.

- Zaterdag 8 juni: Roland Garros Toernooi: Geniet van het jaarlijkse Roland Garros Toernooi, met spannende wedstrijden in Franse sfeer.

- Zaterdag 29 juni: Ouder-kind toernooi: Ouders/verzorgers spelen samen met hun kinderen. Opgeven kan bij Natasja

- Zaterdagavond 29 juni: Eerste editie van "T.V. de Molen in Concert": Fanfareorkest de Volharding verzorgt een zomers concert bij ons op de club. Iedereen is van harte welkom.

- Vanaf 24 augustus tot en met 1 september: Ons Open Toernooi vindt plaats, met op zaterdag 31 augustus een demonstratiewedstrijd van niemand minder dan Michaëlla Krajicek.

- Zaterdag 19 oktober: Jaarlijks Braadworstentoernooi. Inschrijven kan bij Sonja en Conchita.

- Zaterdag 26 oktober: Filmavond voor de jeugd. We zijn nog op zoek naar extra vrijwilligers voor deze avond. Bel Natasja Donsen

- Zondag 10 november: Gezellige Mosselavond. Als je geen mosselen lust, geef dit dan tijdig door aan Jan van den Berg.

- Vrijdagavond 13 december: Jaarlijkse Kerstklaverjas. Opgeven kan bij Mirjam van Dalen.

* Elke week het hele jaar door zijn er Tos momenten waar je zonder op te geven aan mee kan doen.

- Zondagochtend tussen 9:00u en 12:00u Vroege Vogels

- Woendagochtend tussen 9;00u en 12:00u Koffietennis

- Woensdagavond tussen 18:30u en 19:30u Racket Wissel Molen talenten (neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee als introducé)

- Woensdagavond tussen 19:30u en 23:00u Racket Wissel Champions   Aanmelden is niet nodig evenals het tijdstip dat je instapt. Alleen met slecht weer wordt er niet getennist en dit maken wij kenbaar in de App. (aanmelden voor de whatsapp groep kan bij Michel of Bart.) Op deze avond zijn introducés ook welkom om de gezelligheid van onze vereniging te proeven.

Zorg ervoor dat je deze data noteert in je agenda, zodat je geen van deze leuke evenementen mist!

Vragen?

Telefoon