Inschrijven bardiensten geopend!

07 maart 2024

Voor diegene die een lidmaatschap inclusief bardienst hebben is het nu mogelijk om je in te schrijven voor de bardienst! Dit kan via de app door onderin de klikken op "Club" en vervolgens bovenin op "Diensten".

De eerste bardiensten die nodig zijn voor de start van de competitie is het eerste weekend van april! Dus we zouden erg blij zijn als deze diensten snel ingevuld kunnen worden.

Tot 1 mei heb je de tijd om jezelf in te plannen op een dienst. Als je je op deze datum niet ingepland hebt zullen we je op een beschikbare dienst inplannen.
Ten alle tijden geldt dat als je onverhoopt de bardienst niet kan draaien je zelf voor een vervanger zorgt! Dus ook als wij je inplannen op een bardienst en je kunt deze dienst niet volbrengen dien je zelf een vervanger te vinden!

Lukt het niet om je dienst binnen de app te ruilen met diegene die hem overneemt stuur dan Laura een bericht via 06-52004011.

We zien jullie aanmeldingen voor de bardiensten graag tegemoet!

Nieuwscategorieën